D_aly kendini elinden geldiğince yorma canım benim dikislerimin incelme nedeni doğumdan kısa süre sonra hamile kalmam değildi düzenli kasılmalarim çok erken başladı hep ilaçlarla durdurdu doktorum düzenli kasılma oldukça rahim dikislere baskı yapıp inceltmis o ara büyük kızım bronşit olmuştu evde toz olmasın diye günlük koltukların altına kadar süpürüp silip toz alıyordum kiziminda en hareketli olduğu dönemlerdi o yüzden kasılmalarim erken dönemde başladı bende haftalık kontrole gittim çok şükür bir sorun yaşamadım ama doğumum başlamıştı doktora gittiğimde acil sezaryene aldı 5 6 saat sonra gelseydin dikişlerin patlayacakmis incecik bir ip tutuyordu dedi Rabb’im beni yavrularima bağışladı inşaAllah sen sorunsuz atlatirsin bu dönemi çevremde benden daha kısa zamanda hamile kalıp hiç sorun yaşamayan insanlar var yani herkeste böyle risk olacak diye birşey yok