Arkadaşlar 18+4 günlük hamileyim. Normalde karnım daha şiş belirgindi bugün daha inik sizce bir problem mi var? Başka bir sorunum yok ama bugün kendimi hiç hamile gibi hissetmedim çok rahat yatıp kalktım, normalde yatakta dönerken zorlanıyordum bugün rahattım anlam veremedim yardımcı olur musunuz?