Shedaay benim Mart başı en geç 10u görünüyor doğumum. 0-3 aylıkları zaten dediğiniz gibi kış aldım. Yazlıkları da hem ince hem bir tık baharlık gibi kalın aldım. Haziranda yaşadığım yer serin oluyor temmuz ortalarına kadar çok çok sıcak olmuyor o yüzden baharlık, uzun ama ince şeyler aldım. Kızım olucak inşallah. Elbise aldım ama içine ince bir bluz ve ince külotlu çorap hesapladım. Ya da alt üst takım aldım ama uzun, ince. Temmuz ortasından sonra da sıcak olur diye düçünüp ince askılı tulumlar, mini etekler aldım🤭
Yani anlayacağınız karışık aldım bu yaşadığınız yere göre de değişir tabii ki🏵️
Üstüne de tek, iki ve dört katlı 3 tane müslin aldım yeterli olur diye düşünüyorum