Mhkh-22 benim de gebelik şekerim var, bu oranlara yakın benimde diyetle idare ediyorum. İnsülin başlatmadı doktorum. Ama bazen başlasamıydı diyorum çok zorlanıyorum, ara öğün olmalı yoksa uzun süre aç kaldığında yükselir, max 2 saatte bir yemelisiniz bi şeyler, bol su için bir de yemek yedikten sonra 1 saat oturun ya da uzanın sonra ölçün, hareket şekeri düşürür, gerçek ölçüyü vermez.