Kızlar 13 haftalık hamileyim ayın 7 sinde kan tahlilinde crp yani kanda enfeksiyon 12.50 çıkmıştı doktor tekrar istedi bugün 15.60 olduğunu öğrendim yine artmış sınır 5 miş bu arada dahileye yönlendirildim antibiyotiğe başlıcam galiba sonucum çok mu yüksek basınıza geldi mi ilaç düşürür mü enfeksiyonu fikitlerinize ihtiyaçım var