Doğuma 18 gün kaldı, ve etrafta büyük salgın var. Bebişleri nasıl korumayı düşünüyorsunuz. Bebek görmeye gelmek isteyen çok olucak ve alıp sevmek isterseler nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum kimseyi kırmak istemem ama net tavrımı koymak istiyorum. Sizler nasıl önlem alıyorsunuz