26 haftalık hamileyim . 14 haftamda belli oldu kız olduğu 17 de gittim yine kız . 20 ve 21 haftada iki ayrı peritonelji doktoruna gitmek zorunda kaldım belli sorunlar yüzünden ikisde ayrıntılı baktığı için ikiside kız dedi. Kendi takipli olduğum doktoru değiştirdim başka doktora gidiyorum oda kız dedi . Yetoooo artık 😅😅😅 4 doktor kız dedi ve ben riskli gebelik alanındayk sürekli peritonelji bölümüyle bir ilerliyoruz . Dışarda biri görse örnek veriyorum bugün oldu daha mağazada kadın erkek dimi dedi yok kız dedim ben yanılmam erkek dedi dedim belli cinsiyeti kız ..bizim.tanidik dogurana kadar kiz dediler erkek oldu 😅😅 ya Allah askına bu tanıdık herkesin tanıdığı galiba herkes aynını diyor 😅😅😅😅😅 erkek diyince kızdır.diyen yok nedense