36+1 üm gece kasıklarımda ağrı vardı sabah kalktığımda vardı ama önemsememiştim meğerse sancıymışş 😀 doktor açılmama baktı yokmuş doğum pozisyonunu almış kanala kafasını dayamış bebek erkenci biraz 2 -3 güne gelebilir yat hiç bişey yapma dedi şuan 3 kilo 49 cm ama az daha büyür inşallah 37 ye ulaşalım diye dua ediyorum🙏