usests Haftaya girdik bebeğim hala makat pozisyondaymış doktorum sezeryan için gün belirleyelim dedi sizce döner mi
_almirasmom usests zor canım banada 34. Hafta hala makat durusunda olursa gun belırlerız dedı duan 28 haftalıgım 25 haftalık ken ne guzel dogum pozisyon uydu
usenmedimyaptimbirvelet usests bol secde pozisyonu ve elinizle yerleri silin dönme şansı çokmuş benimkide ters,döner daha dedi doktor
Guzide98 usests ben de 36+4üm ve benim de henüz dönmedi aslında normal istiyordum ama sezaryen göründü banada döner mi bilmiyorum herşeyin hayırlısı belkide normal doğuma dayanamayacağımız için böyle oldu 🤷🏻♀️🫶🏻💕
cicekcikiz Bende normal doğum istiyordum makat diye olmadı malesef 😒 doktor sanırım o haftalarda söylemişti ama döneceğini sanmıyorum artık demişti dönmedide
Ayslpmk 37 -38 haftada döndü benimki doğum sancısı ile bile dönen bebekler var bekleyin haftanız müsait