Bahar3521 kızlar 17 sinde HCG baktırdım ilk 24 çıktı 19 da 83.4 bugün 358 çıktı. ikiz gebelik olabilir mi ?
sinoli Bahar3521 İkiz gebeliklerden beta değeri daha fazla katlanır diye biliyorum, sizin ki normal değerinde yükselmiş bence ☺️
Tubatgn Bahar3521 Ben adetimden iki gün önce 1420 beta ile öğrendim canım ikiz değil. İkiz gebelik ultrasonda belli olur. Birde ailede ikiz yok ise çok zor zaten 🤗
sinoli Bahar3521 Arkadaşın dediği gibi en az 2 kat ☺️ Sizin ki normal değerinde artmış ama tabi ultrason da daha iyi anlarsınız 🙏🏼
sinoli Bahar3521 Ben 4 gün kala 96 betayla öğrendim ☺️ ki sizinkinden daha yüksekti beta artışlarım düşünün aile de ikiz olmasına rağmen ama ikiz değildi inşallah Rabbim gönlünüze göre verir ☺️