ayseaktan_00 Kızlar ovülasyon testi yaptım çift çizgi belirdi hemen ve adetim 5gün gecikti sizce neden
1oguzannesi ayseaktan_00 gebelik testi yap gecikmiş baya , ay aklıma düştü ha şuan 4+6 haftalık hamileyim ovulasyon testi yapcam bakalım gebelikte gerçekten çift çizgi oluyomu merak ediyordum hep
umena 1oguzannesi ben oyle öğrenmiştim baya koyu çıkmıştı ikinci çizgi ve hatta kontrol çizgisinden önce belirmişti nerdeyse bu ilk zamanda oldu geçen tekrar denedim hiç çıkmadı nerdeyse ikinci çizgi yani herhalde ilk dönem hormonları daha yüksek oluyor bilemiyorum 😁
1oguzannesi umena evet merakımdan şuan yaptım ve kontrol çizgisinden önce kıpkırmızı oldu T çizgisi , ovulasyon günü bu kadar olmuyordur kontrol cizgim belirsiz duruyo hatta 😄
1oguzannesi Mucizemibekliyorum_ evet merakımdan şuan yaptım ve kontrol çizgisinden önce kıpkırmızı oldu T çizgisi hormon kısmı yani , ovulasyon günü bu kadar olmuyordur ,kontrol cizgim belirsiz duruyo hatta 😄
1oguzannesi ayseaktan_00 atar mısın resmini foruma girerken sol üst köşedeki 3 basamaga tıkla resim yükle yazıyor Resmi seçip yükle ve linki buraya at
Nazyapiyo_ya ayseaktan_00 bak benim adetten 2 gün öncw böyle çıkmıştı hemen gebelik yaptım 2 çizgi çıkmıştı
Tusem-14 Nazyapiyo_ya benimde böyle cıkıyor ovülasyon gecelik testi yaptım cıkmadı regliye 10 gün var
1oguzannesi ayseaktan_00 Bak işaretledim resim yükle kısmına gir zaten anlarsin zor değil ki , yüklemeye başla kısmı çıkar oradan resmi seç yükle ve linki kopyala yapıştır buraya
1oguzannesi Kivircikkuala herkeste aynı olmuyo ki zaten şüphen varsa gebelik testi yap benim adet gecikmesi olarak sayarsak 7 gün olmuş oluyo bugün. Böyle çıktı
Tusem-14 Nazyapiyo_ya ben erken yumurtlama gördüm ama cumartesi gününden beri sürekli böyle ikinci yumurtlama diyelim bu kadar uzun sürermiki