Seler hafif bir bastırma oldu ama 2 kere falan daha uyusukken çok bişey hissetmedim ben ilk doğumumdan sonra depend kullanmıştım başka hastanede yapmıştım doğumumu ikinci dogumdada yanımda getirdim doğumdan sonra giyindim kontrole geldiğinde Jalal bey dikişler açısından sağlıklı olmadığını terletip enfeksiyona yol açabildiğini hamile iç çamaşırı veya yüksek bel iç çamaşır ve normal ped kullanmamı söyledi bende o şekilde kullandım canım