Busenl Arkadaşlar 3 ayı doldurdum fakat yaklaşık bir haftadır adlandırmadığım bir ağrı var karnımda. Üst karnımdan göbek deliğine inen bir ağrı . Çok endişeliyim araştırdım fakat birtane yazan yok bu konu hakkında?
Tkaraa1 Busenl bende aynı sorunu yaşamıştım hatta göbek deligime ağrı girdiğinde nefesim kesiliyor hareket edemiyordum. Bebiş artık büyüdüğü için rahimde ayni şekilde olabiliyormuş. Aklında şüphe kalırsa doktoruna bir danış istersen.
Busenl Tkaraa1 doktorum artarsa görüşelim dedi pek birşey söylemedi . Enfeksiyon var mı diye tahlil istedi ama temiz çıktı tahlil sorun ne bilmiyorum . Sizinde mi üst karından göbeğe inen ağrı vardı yoksa sadece göbek ağrısı mı?