Melisuzunoglu sağlıkla büyütün bebeğinizi ❤️ bende 37+5im 2 gün önce ağrı ile gittim 2,5 cm açılma var dedi doktorum, bebek kanala girmiş dedi bugün yine gittim yukarı çıkmış dedi. Sizin yanlış alarm nasıldı merak ediyorum. Şimdi yine aşağıda gibi hissediyorum. Birde kaç kilo doğdu bebeğiniz.