gulsumd1 Merhaba sonucun görselini ekledim yalnız ben 24 yaşındayım yaşımı 34 yazmışlar bi yanlışlık olmuş
Bahrr gulsumd1 cinsiyetle ilgili bir şey dediler mi? Beta 50 üzeriyse kız oluyor diye bi yazı okudum doğruluğu var mı acaba?
Sureyya1 gulsumd1 sonuc gayet iyi burun kemigi gorunmus Nt ense kalinligi oda iyi yas zaten yanlis yazilmis bu sonuclar iyi hani
Mervekara5 gulsumd1 evet canım kan değeri senin gibi olan ama 34 yaşında olanlara göre değerlendirilmiş testin, bu testlere güven olmaz ama yaş riski bendede çıktı detaylı ultrasona girdim nipt testi verdim temiz geldi takma kafana hiç