Ecmelllsx Kızlar 7 haftalık hamileliğimde başta 2 kese gözükmüştü bugün kanamam oldu doktora gittim bi kese düşmüş diğeride boşmuş.. yarın kürtaj olucam keseyi alıcaklar.. dualarınızı bekliyorum 😔
edanurkocc Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah, tekrarını nasip eylesin. Üzülme belkide yiyeceği ekmeği yoktu, çok geçmiş olsun 🥺