Seherss özellikle doktoruma sordum olmadı bi prof LA yazıştık internetten ona, da sordum ikisi de şu cvbı verdi fazla olmamak aşırıya kaçmamak şartıyla yiyebilirsin ama suyunu içmen daha İyi olacaktır posa kısmını hamilelikte pek önermiyoruz rahim içi ödem attırıcı özelliği varmış bu yüzden bebeği aşağı itebiliyormuş rahim bu da hamileliğin İlk haftalarında düşüğe sonraki haftalarda erken doğuma yok açıyormış..