Kptderys Kızlar bu sabah 10 dan beri az az suyum gelmekte sancım yok açılma yok varmı hiç tecrübe eden😬😬😬
SEVDAhira Kptderys benim ilk doğumum böyleydi akşam 8 de yatırdı suni sancı verip sabah 7 ye kadar bekledik hiç bi değişiklik olmadı en sonunda bebeğin kalp atışları suni sancıya dayanamayınca imza ile sezeryana aldılar seninde hakkında hayırlısı olsun rabbim kolay doğumlar versin inş.
serdennkose Benimde ilk gebeligimde boyle olmustu canim acilmam yok sancik yok suyum geliyordu geceden yatisim yapildi sabah sezeryan oldum bence hastaneye gitmelisin saglikla dogar ins bebegin 😊
Beyzateo Ben de bu durumdan korkuyorum. 39+1 deyim. Sadece kasılmalar var. Bi ilerleme olmazsa sezaryen demelerinden korkuyorum 😖
Kptderys Ben Beyzateo nst de sancı çıkıyo suyum azalıyo ama ben sancı hissetmiyorum suni doktor öğlene doğru suni sancıyıda dener olmadı sezeryan olacak şartlamadım kendimi hayırlısı neyse onu dilemekten başka çare yok gibi