Ben de 27+0 bugün perinatojiye gittim. Biri 930 diğeri 1148 çıktı. Doktor herhangi bir problem var demedi. Ama birinde sga (gebelik haftasına göre gelişim geriliği ) var yazmış mektuba. Genel olarak baş,karın çevresi, femur kemiği birbirleriyle aynı gibi. Organ,kalp atışı ve Doppler normal. Yinede hoşlanmadım bu durumdan. Gerçi kendimce bi şey olsa dr söylerdi diyorum ama 😊