BegumBG
Eşim aradı bugun medicalparkı 700 gibi bi rakam vermişler ıste emnıyet personellıne %20 indirim mi ne demişler muayene için .
forum yasam 240 akademi ise 260
Yani medical park uçmuş neden bukadar fark anlayamıyorum cok ıstıyorum a yıldızbakana gitmek ama cok cok asar bütceyı doguma 10.500 demısler ve suan yenı hamıleyım gelecek yıl sonu 15 olur heralde