Elif-kurt25 biz de 34+2 olduk. Dün bu konuyu sordum doktoruma. Tüp bebekler özel olduğu için sezeryan tercih ediliyor genelde dedi. Ama 37. haftanda çatı muayenesi yaparız çatın uygunsa normal doğuma engel herhangi bir sıkıntı olmazsa sancıni bekleriz dedi. çatın dar ise,bebekte ve annede travma yaratacak sorunlar sezersek sezeryan yaparız dedi.