Glzzzz 23 gün oldu sezeryan olalı ameliyat çok iyi geçti çok hızlıydı ne olduğunu anlayamadan bitti dikiş yerlerimde filan da öyle ağrı filan hissetmedim ama karnın yırtıldıysa o yırtıklar acı yapıyor bide spinalden sonra baş boyun ağrısı çok oldu 1 hafta çektim geçmeyince doğum yaptığım hastanenin aciline gittim özellikle bu spinal ağrısı için özel serum takıyorlar o geçiriyor ağrıyı haberiniz olsun 13 kilo vermişim şimdiye kadar ben