Arkadaşlar merhaba tansiyon problemimden dolayı haftaya salı sezeryane alınacağım bebeğim 36 haftalık prematüre olucak hastane çantama eklemem gereken birşey varmı küvoze alınabilir o süreç nasıl ilerliyor beni neler bekliyor yaşayan anneler anlatabilirmi hastane çıkışı vs her konuda