Yesimsim Kızlar Ovulasyon testlerimi sizle paylaşmak istiyorum bir sorun mu var acaba diye nasıl görsel ekleyebilirim
arirangg Yesimsim googleye mutlu resim yazın. Oradaki siteye fotoğrafı koyun. Link geliyor. Kopyala var. Kopyalaya tıklayın. Sonra buraya gelin. Altta resim işareti var, ona tıklayın yapıştır yapın
arirangg Yesimsim Canım idrarı fazla damlatıyorsun gibi geldi bana. Dağılmış testler. Kaç damla döküyorsun
Yesimsim Yumurtlamam 17 Aralıktı sonrasında silikleşme olmuştu şimdi yine koyu normal mi bu kadar uzun sürmesi daha önce böyle olmamıştı
arirangg Yesimsim Yok C çizgileri belirgin çıkmış testler çalışıyor. C çizgisi testin çalıştığını ifade eder. Ama 3 damla damlatmam yeterli. Fazlası bu şekilde dağılıyor.