Kendi doktorum ultrason ile baktığımda boş gebelik olabilir demişti dün başka doktora gittim oda ultrasonda kesenin olduğunu ama içinde bebeğin olmadığını söyledi ama beta hcgye bakmak istediğini söyledi bugün sonucum 27.606 geldi bu gittiğim doktor değerin haftaya göre çok iyi boş gebelik olsa değerin düşmesi gerekirdi ama senin değerin 2 günde bir sağlıklı bir şekilde artmış dedi böyle bir şey yaşayan var mı aranız da çok endişeliyimm 😞