Seymaader Merhaba annişler,kızım 35 haftalık ama 2 hafta geriden geliyor kilosu şuan 2 kilo.Karnı küçük seyrediyor dendi,bi perinatoloji kontrolü olacak tabi ama iyice aşağıda bebeğim,çok beklemezmis🐥sizlerden var mı aranızda bu durumu yaşayan?
Momy_eyyuptalha Seymaader ben gebeliğimin 26 haftadan sonra bebeğimin gelişimi geriden gelmeye başladı git gide fark artmaya başladı 36 haftalık bebeğim 31 hafta ile uyumluydu karın çevresi ve bacakları hep geriden geliyordu
Burcuktn Seymaader 33 haftalıkken gittik 7 gün geriden geliyor dedi 1850 idi kilosu bu hafta sonu tekrar gidicem inşallah o 1 haftayı düzenlemişizdir
Pijamaskeliler Seymaader 2 hafts çok iyi üzülme benim 5 hafta geride 33 e girdim ama geride 1350 kilo 37 38 cm hergun ağlıyorum 😭
sinoli Seymaader Benimki de 1 hafta karın çevresi geriden geliyor, doktora her sorduğumda bu şekilde kabul ettik zayıf bir bebek olacak dedi 🤷🏻♀️ genetikte olabiliyormuş eşiniz ve siz kaç kg doğmuşsunuz mesela?
Betulkrbs20042022 Benimkide 33 haftalik ama 31 haftalik gozukuyir 1700gr 2 haftada 100gr almis sadece 36.haftada aliriz dedi doktor gelisimini takip edicek bende cok ödem var o yuzden bebek kilo almamis
Seymaader Betulkrbs20042022 Anladım.Bende her hafta geliyorm kontrole ama bi perinatoloji görsün istedi.Yeter ki sağlıklı olsunlar ne diyelim♥️
Momy_eyyuptalha Seymaader şükür sağlığı iyiydi hamd olsun 🙏🏻 solunum sıkıntısı vardı bide zayıf olduğu için 12 gün küvozde kaldı
Seymaader Burcuktn İnşAllah düzene girmiştir.Ben geçen hafta gittiğimde gördü bu geriliği birde bugün gittim pek farketmemiş.Ben kendimde zayıfım normalde belki kalıtsal ama bakalım 🥹
Seymaader Momy_eyyuptalha Hep iyi olsun inşAllah yavrucuğunuz.Rabbim hayırlısını nasip eylesin,küvözde zor tabi ama tabi yapcak bsy yok 🌸
Burcuktn Seymaader bende de hamilelikten kaynaklı bi iştah sorunu var gerileme var dedikten sonra yemeğe çalışıyorum fındık ceviz ağırlık bakalım
Hatice12333 Benimde şimdi muayenem vardı 30 hafta bebek 1310 grammis ben kendime de çok almadım kafam çok karıştı acaba az mı kilosu canlarım
Seymaader Hatice12333 Bende kendime çok almadım,ben evlenmeden öncede evlendikten sonrada 50yi hiç geçmedim.Bu hamileliğimle geçti ilk defa.Tiroidlerim hızlı çalışıyor zaten ailevi olarakta zayıfız 🤷🏼♀️
Seymaader Pijamaskeliler Oyy sizde ağlamayın annesi.Bana tüp bebek dediler,sonra nasip oldu kendi kendine.Sonra plesenta previa dendi o da hamdolsun düzeldi.Sıkıntılar Rabbimden,dermanıda ondandır inşAllah.Kendilerine yeticek kadar alsınlar kilolarını sağlıkları yerinde olsun yeter ki😇
Pijamaskeliler Seymaader sağlığı düşünüyorum zaten kuzum ekranlarda görünmeyen şeyler olabiliyor diyorlar kafami o mahvediyor bu çocuk niye geride bu kadar diye 😭😭
Seymaader Pijamaskeliler Malesef öyle ama işte o bizim karnımızda büyüyen bir melek,kimsenin ne dediğine o kadar bakmamak gerek.İnşAllah hemencik haftasınla bir olur bebeğiniz🤲🏻🐥