Immomy Bu ay reglim bittikten 1 hafta sonra kahverengi lekelenmem geldi 2 gün sonra 1 hafta sonra yine geldi ara ara geldi bir kaç gün reglim 4 gün gecilti akıntım oluyor şu an beyaz. İdrar testi yaptım 2 kez negatif neden böyle oluyor normal mi?
guzelanne01_ Immomy havalardan stresten bu tarz şeyler normal negatifte diyorsun için rahat etmiyorsa kan ver yada kadın doğuma görün
Immomy 8 gün oldu hala regl olmadım… Akıntım da arttı kasıklarım ağrıyor.. idrar negatif inşallah değilimdir hamile istemiyorum şu an bebek 🙁
Canor Immomy kuzucum erken gebelik testi yap bakalım bi. Eğer hafif bile olsa silik çıkarsa o zaman kan ver bence