Rahime3232 Benimde bugün tam 35 haftalık ayaklarım çok ağrıyor sizde de oluyor mu acaba dizimden aşağısı çok kötü ağrıyor ya bugün doktora gittim kalsiyum verdi gece yatınca ağrıyor ama sadece gündüz çok iyiyim gece olunca başlıyor
Eclipse3 26 ocak benimde tabi erken gelmezse bu aralar inanilmaz kuyruk sokumu bel agrisi yasiyorum sag bacagima vuruyor bazen adim atmakta zorlaniyorum ellerimde ve ayaklarimda odem olusmaya basladi
Aselmira26 35 haftalık olduk bizde ağrı sancı hepsi var nts sancı çıktığı için ciğer geliştirici vurulduk erken gelmese 20 ocak dedi doktor doğum için
usests Busbusu ben de aynı durum 25 ocak son gün normalde ama bebek dönmezse 10 ocak ta sezeryan olabilir dedi doktorum
Dlk5394 cansualisa spinal hakkında bilgi verebilir misiniz ? Agrı sızı ? Doğum sonrası neler oluyor ?
Emir_2017 cansualisa benimde bugün 35+3 bebeğinizin kilosu ne kadar acaba. Bende seserqyn olacağım kontrolum pasartesi gün verir mi diye bekliyorum.