Bir_tirtilannesi Sulesulee 14 +3 olduk bizde 🐣 gecem hafta doktorum kız gibi dedi yarın da farklı bir doktordan randevu aldım bakalım o doktor ne diyecek 🙈🌸
Eylulkelebegi 14+4 deyiz bizde 😌 12+4 de doktorumuz kız dedi haftaya kontrol var bakalım neler olacak 👶❤️