Sarılıgı 12 di bol bol emzirdim mamada verdim malefea 13 çıkmış bunun çözümü emzirme degilmi daha ne yapabilirim geceleri ful uyanık memede sabahlaru uyanmıyor hiç doktorda birşey demiyor 2 gün sonra gel 3 gün sonra gel başka birşey dedigi yok 8 günlük bebegim