Lavantakokusu64 Derya-kaya 28+2 haftalığız. Karakol ve Lojman cok şükür yan yana bi sıkıntımız olmuyor ama çalışma sistemleri çok karışık
philologistmom Asker eşleri olarak güçlü olmak zorundayız. Zor bir süreç evet ama Allah kolaylığını veriyor merak etmeyin.
Kebiredmrc 33 haftalık hamileyim bende eşim şırnakta görev yapıyor yanına gidemiyoruz gebeliğimin 3.ayında ben memlekete taşındım o şırnak a gitti bu süreçte sadece 1 kez gelebildi birde doğuma gelecek zor bir süreç allah herkese yardım etsin
Derya-kaya Bellisima21 allah kolaylık versin benimeşimde yedek astsubay olarak şuan acemilikte baya zor rabbim sabırlar versin inşallah🙏