Bettyy58 hicrann_96 sancı odasına refakatçi almadılar, sadece sezeryana girmeden önce eşim gelip kişisel eşyalarımı topladı, sancı odaları 2 kişilik ama doğumdan sonra kaldığım oda tek kişilikdi, artık sezeryan olduğum için mi tek kişilik oda verdiler ya da perinatoloji takipliydim ondan dolayı mı bilmiyorum, Annem refakatçimdi bazı odalarda 2 kişi kalındığını söylenmişti ama neye göre koyuyorlar tek kişilik veya çift kişilik bilmiyorum.
hicrann_96 tek kişilik değil iki kişilikmiş sanırım değişmiş olabilrmiyki
Aslında doğum yapalı çok olmadı 10,5 ay önceydi geçtiğimiz Şubat ayıydı
Bettyy58 Ebelerin hemşirelerin tutumu nasıldı?
Sancı odası içinse zaten doğurma aşamasına hiç gelmediğim için ebeler veya oradaki hemşireleri bilemiyecem. Ama servistekiler gayet nazik kibar ve ilgiliydiler, emzirmeden bebeği doyurmama kadar yardımcı oldular, sürekli gelip ağrımasızımın olup olmadığını yardımcı olabilecekleri bir konu var mı diye soruyorlardı