Newborn valla bende öyleyim 3.5 ay olduk ilk bir iki hafta daha enerjiktim sonradan bı halsizlik bı usengeclik çöktü ki sorma. Ne evi süpürecek halim oluyo ne de yemek yapacak. Yemeği kalkıp yapıyorum yine ama midem tuhaf oluyor bu sefer de yiyemiyorum doğru düzgün yaptığımı. Gece uyuyamiyorum. E busefer gece geç uyuyunca da uyanıp uyanıp yeniden uyuyorum bir kalkıyorum saat 1 olmuş 2 olmuş 🙄 Evi supurcem ha bugün ha yarın derken erteliyorum😂 şükür bugün başladım dinlene dinlene yapicam inşallah 😂