Raziye_artrk Kızlar ilk hamileliğini cumt randevum var 9+6 olcam cumartesi dr gittiğimde kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetini ?
Lolo3434 Raziye_artrk daha çok erken canım en erken 12.haftada ögreniyorsun bazen 16. Haftayı bile buluyor 🤲🏻 bende 9 haftalıgım sabırsızlıkla 12. Haftayı bekliyorum benim de 2. Gebeligim
YaseminBatrk Raziye_artrk alanında uzman bir doktor ise ve makinesi iyi ise tahminde bulunur ama yanılma payı olabilir. En güzeli 12 hafta hatta bazen o haftalar bile erken oluyor bebiş kapatıyor kendini görünmüyor