Deletedmom_1003 gaz ilacı işe yaramıyorsa onu değiştirip doğru ilacı bulmalısınız. Gaz hem ağız dolusu kusmaya, hem kabızlığa, hem sancıya sebep olur ki sizde hepsi var. Biogaia probiyotik zaten o sadece bağısağı düzenler. Farklı damlalar deneyin. Biz “AGULİNE” şurup kullanıyoruz mesela çünkü hiçbir damla bizde işe yaramamıştı.