Drkmls aslihanekrem genelde örtemediğim için soğuk olduğunu düşünüyorum bende çünküüü benimde öylee :))
Albatros3501 aslihanekrem ay evet bende merak ediyorum acaba neden soğuk hep. Eşim de kızıyo sürekli kalın giyin kızımı üşütüyon diyo😂😂😂
Selim_Alparslan aslihanekrem benim ilk haftadan beri soğuk , karnım popişim baldırlarım 🤷🏼♀️ Anlamadım niye öyle
Pembemimavimi Kizzlar cok saapmayin benimde oyleydi ben pek takmadim hatta hala oyle somra komsum doktora sor biwey olmasin dedi doktoruma sordum örtebilirsin dedi guldu yani bi sikinti degil o 😄😄
Yaceemm Ya benimde hep bellerim açık ondan buz gibi oluyor karnım. Yaz dönemi hamile olmak kıyafet açısından çok daha rahat...
MelikeHayrunnisa aslihanekrem benimde öyle sürekli buz gibi örtsemde fayda etmiyor araştırdım amnion sıvısının sürekli kendisini yenilemesindenmiş meğer🤷🏻♀️