Detaylı ultrasonda bebeğimde ayakta sindaktiliden (yapışık parmaklıklı)şüpheleniyorlar.Ayağa kalkamayabilir veya gelişimsel mental problemleri olabilir tarzı şeyler söylediler.Ailelerimizde böyle bir durum yok Eşimle akraba da değiliz .Günlerimiz zehir oldu .Sürekli ağlıyorum .Bundan başka şey düşünemiyorumBaşka bir problem var mı diye kordon kanı da alındı sonuç bekliyoruz .Yarın konseye gireceğim .Lütfen bebeğim için dua eder misiniz