Ayshenur bildirimleri kontrol ederken fark ettim görmemişim şimdi gormemde de farklı bir hikmet var. Ben de senin gibiydim 40 a yaklaşınca suni sancı korkutuyor biraz.Bugun kontrolüm vardı 39+6 yım doktor pzt ye kadar bekleyelim pzt yatış yapalım dedi . Suni sanciyi sorduk . Suni sancı birden verilmiyor kısım kısım veriliyor arada seni duşa sokuyoruz pilates yaptırıp rahatlatiyoruz sonra tekrar kontrol edip gerek görülürse veriyoruz ,hepsini birden vermek acımasızlık vicdansizlik dedi. Ben o anlamda çok çok rahatladım.Tabi inşallah yine gerek kalmaz kendi sancimizla doğum olur ama olmazsa ben pzt belki biraz sancım olursa salı gününe kalsın derim ama pzt ye imza attım . Sen de doktorunla bir görüş bu konuyu çünkü insan güvenecek bir dal arıyor