Şöyleki benim bat tarihim 18 aralıktı.Ama ben 12 aralıkta yumurtladım yani geç yumurtladım.Şuan adetim 4 gün gecikti.Ama geç yumurtladığım için yumurtlamadan sonra 15.günü hasta olurum hep.Şimdi döllenme olmuyorsa adet olmam gerekmezmi?Bu durumu yaşayan varmı aranızda?