Zynpbr00 Benim bebeğimde 18 günluk 6 saat boyunca uyumadiği oldu. 10 dakika uyuyup uyanıyordu. İyice doyurunca uyuduğunu anladım. Bazen sütüm az geliyor önce mama veriyorum üstüne emziriyorum. İkı üç saat uyanmıyor:)
Zynpbr00 HusnaNur1107 Geceleride ilk günler sütüm az geldiği için ağliyordu. Abartmıyorum gece 12 den 7 ye kadar ağlamışti. Arada beş on dakika uyumuştu o kadar. Şimdi gece uyuduğum için sütum yetiyor baktım uyumuyor uyanıyorsa anlıyorum o gün süt az gelmiş önceden sağilmiş sütüm varsa onu veriyorum yoksa mama yapıyorum
Hunilininbirii Memeyi kendi bırakana kadar emziriyodum o şekilde uyuyunca kucağımda biraz dalmasını bekliyodum sonra beşiğine koyuyodum anca o şekilde uyuyodu benim kızım
HusnaNur1107 Hunilininbirii anladım bende öyle yapıyorum ge elde ama hemen uyanıyo geri artık çok yoruldum bu gece 11 de uyandı sabah 9 da uyudu mamada yaptım göğsümün ikisinide emdi
HusnaNur1107 Zynpbr00 benimde sütüm yetmiyo o yüzden mama yapıyorum 30cc yapıyorum ama göğüsümüde emiyo diye siz ne kadar yapıyosunuz