Makarnaasigi erken doğum riskim var, serklajlıyım. 24. Haftada başladık kan ilaçlarına baktm sürekli bulantı gaz yanma şişme, ishal sürekli wc ihtiyac.dedim ben şunu bi bırakayım çok rahatladım, kan değerlerim düştüğü için mecbur tekrar kan ilacı başladım bu sefer doktorumdan başka bi ilaç istedim fertamir başladık. Aynı sorun o kdr karnım sertleşiyor gaz yapıyorki her an doğurcakmışım gibi hissediyordum. Annemin tavsiyesiyle sidefere geçtim, çok çok rahatladm ama kan değerlerime iyi gelip gelmediğini bilmiyorm haftaya kan verip baktırıcam