Glnurrr 5+1de gittim kese göründü fakat bebek yoktu doktor 2 hafta sonra tekrar gel dedi beta hgc düzenli yükseliyor boş gebelik olabilir mi çok endişeliyim
Nurrmerttt- Glnurrr Açıkçası o haftalarda olabiliyor bence korkma bende de öyleydi ama ben 1 hafta sonra gittim bebeği de kalp atışını da gördüm- duydum çok şükür 😊
arirangg Glnurrr 5+1’de zaten çoğunlukla sadece kese görünüyor canım çok normal. Bir dahaki gidişinde kalp arışını da duyarsın muhtemelen