Seyma_123 Merhaba hanımlar dondurulmuş embriyo transferi yaptım 5. Günde kanamam başladı 2. Gün devam ediyor doktorum normal dedi kullandığım ilaçlardan oluyomuş birini kesti kan sulandırıcı igneye devam ediyorum bu şekilde olup sonuç alan var mı
2022bebeki Seyma_123 Kanamam olduğunda oksapari iki güne bir vuruldum, coraspirini de kesmişti doktorum. Aktif kanama ise kesiyor genelde doktorlar kan sulandiricilari ama bilemedim
yanlisanlamaama Seyma_123 6. Haftamda olmuştu benim ama transferden sonra da olabilir diye uyarmışlardı
Seyma_123 2022bebeki benimde aspirini kesti igneyle bir kullanınca oluyomuş normal dedi iğne ye devam et dedi