Tgcccc Arkadaşlar çok canım istedi sivastayken eşim hazir içelim dedi bi tabaktan bişey olmaz dimiii içinde sadece kelle var 1-2 parça sarımsaklı 🥹🥹 10+3 hamileyiimmmm
Miranurr Tgcccc bence bişey olmaz kelle paça çok faydalı olduğu için bı sorun olacağını sanmıyorum annemler yapmıştı evde valla 3 tabak yedim nerdeyse bı sorun da yaşamadım
elif233233 Tgcccc kızımda içmiştim korona geçirdiğim dönem 3 kase 3 gün korkmuştum sonra ama çok şükür hiç bir sey olmadı
Tgcccc Miranurr Oznurtopal ayy yedim valla kizlar canınız cekmesin ilk basta etler iştah açıcı geliyoda sonra kapanıyo😅😅 suyunu içtim denilebilir daha çok
realist3560 Ben kaç kez yedim bu hamileliğimde saymadım temiz güvenilir bir yerde yedim sarımsağı limonu da bastım şifa olsun diye diye yedim :D