NURVaqif Sinemliiii 10+3 bu sabah bende aynı oldu hafiften inşallah kötü bir şey olmaz. Belirtiler arada gidib geliyor azalıyor sanki sizde durumlar nasıl
Sinemliiii NURVaqif bende de öyle bazen artıyor bazen azalıyor sol tarafa yatıyorum genelde o yüzden mi sağ yanım ağrıyor bilemiyorum 🤷🏻♀️