Kızlar bugün sağlık ocağına gittim doktor hemşireye gönderdi gebelik takibi için odada bi kaç hemşire daha vardı kilomu felan sordu 40 kiloyum dedim ordaki hemşire güldü çok sürmez düşürürsün bu bebeği dedi sende kadınlık hormonu yoktur 45 kilodan aşşağısı hamile kalamaz dedi bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de 39 kiloydum çok şükür doğurdum bebeğimi sağlıklıca dedim çok ağrıma gitti benimle bu şekil konuşmaları 🙁