Son 8 günüm var sezaryen olacağım için tarihim belli. İlk gebeligim ve çok heyecanlıyım… Yalnizca aşırı derecede ödemim var el ve ayaklarımda şişlikler fazla. Bu sebeple tartıda da bayağı bi fazla çıkmaya başladım son günler ama inşallah bu zamanlar da hayırlısıyla gececekkk🤲 sizler de durumlar nasıl 🐣🐣🐣