emirtosveannesi sana gorumcem , ve doktorlarin vs dedigi seyi diyeyim normal sancinla ayni. Benim aci esigim dusuktu kan hastaligim vardi bu yuzden ac susuz ve uykusuz girdim , cok zorlandim tabi dogal olarak. Ama pisman degilim. Vajinal dogum cidden.kisisel onceligimdi ve suni sanci normap sancinla ayni sadece hormon ya kendin üretirsin yada disardan alirsin o hormonu bu kadar normal sancini biliyorsan sorun yok bilmiyorsan canin tatlimi onu dusun