Ftma4646 Leylaberk ben Kahramanmaraş ta yaşıyorum ama normal doğum ücreti çok fazla sanki.burda 2500 TL normal doğum.sezeryan 4500
Ela344 Leylaberk normal doğumu bilmiyorum ama 13.000 dediler bana eşimin mesleğinden dolayı 10.000 dediler bakalım hakkımız da hayırlısı olsun 🙏🏻☺️
Leylaberk Hastane ile görüştüm normal doğum 4600 zorunlu sezeryan 5900 dedi ama bu güncel bir fiyat yıl başında degişecek dedi anneler siz ne karar verdiniz devlet mi özel mi
zeynepaylaipek Leylaberk epeydir o fiyatta ama yılbaşı ile bence zam gelecektie ben afiyete gidiyorum normal üç bin diye duymuştum ama daha detaylı görüşmedim yılbaşından sonra gorusucem çünkü kesin zam gelir
Leylaberk Ftma4646 evet arkadaşım yeni doğum yaptı devlette çok pişman o yüzden bende özele karar verdim
Ela344 Leylaberk Muğla yücelen hastanesi evet çok pahalı ama bebiş için artık elimiz açık olucak mecbur 🥰😀
Symaydin Bende araştırma içindeyim burda yerimi alıyım 🙃 genel olarak fiyatlar. Muayene 300 sezeryan 5-7 arası ortalama hastanelerde.tabi yılbaşından sonrasi asıl mesele 😔