Arkadaşlar merhaba benim bebek okadar diyete dikkate ragmen son 10 gunde 1 kilodan fazla kilo almis ve 35. Haftanin basinda 3.200kg zaten bende 5 kilo ablamda 5.200 normal doğmuş annemin dedigine göre
ayrica ablamin da 3 tane bebisi 4 kilo ve üstü sezeryanla doğdular.bizde biraz ırsi mi ne cozemedim doktor danasi anasina ceker diye bir yorumda bulundu:)
Bu ani artış biraz üzdü beni aslinda 35. Haftada doktor degistirdim
Kendi doktorum baya bi ilgisizdi hele ki son haftalarda adama muayneye mi dayagami
Gidiyorum belli değildi yuruyemiyorm dedm
Diye neler dedi neler ve ben hamile kaldigimdan beri tek bir kere kan idrar tahlili alinmadi benden 34.haftaya kadar sadece seker yukleme ve ikili test yapılmışti bunu yapanda ozel hastane bide:)
vitaminlerimi Kesmedi ne zaman gitsem doktorum ilaçlara devam mi diyorum devam diyordu
yeni doktor aşırı kansızsın dedi 3e cikardi kan hapini ayrica magnezyum verdi 2 şase zira ben son 10 gündür sag ayagimdan dolayi yürüyemiyorum hastanede bile tekerlekli sandalyeyle geziyorum evde birisinden yardım almadan wcye bile gidemiyorum herkesn hamilelik hikayesi farklidir benim 34. Haftadan sonra isler biraz sarpa sardi aslinda 12 kilo aldim cok almadim kilo ama dedigim gibi zor geçiyor üstüne de eşim grip bulastirdi inanin yuruyememek,gebelik sekeri diyeti ve oksuruk grip burun tikanikliginbenim acimdan zor geçiyor bebegin de tombik olmasi iyice uzdu:( zor geçiyor kizlar bana dua edin doktor aslinda bebek kafayi kanala koymus hersey cok guze cok ta güzel normal dogururmussun ama 2 hafta onde kilosu muhtemelen sezeryana gider bu is dedi bakalim hayirlisi basina bu tarz seyler gelmis anneler ve adaylar dusuncelerinizi bekliyorum